آخرین گزارش ایمنی تبلیغات ما یک روند مهم از سال ۲۰۲۴ را برجسته می کند: چگونه هوش مصنوعی توانایی ما در جلوگیری از نشان دادن تبلیغات به افراد را بهبود می بخشد.
سالهاست که ما پیشرفته ترین فن آوری های خود را برای محافظت از سیستم عامل های تبلیغاتی خود از بازیگران بد مستقر کرده ایم. در سال ۲۰۲۴ ، ما بیش از ۵۰ پیشرفت را به LLMS خود راه اندازی کردیم ، که اجرای کارآمدتر و دقیق تر در مقیاس را فعال می کند. این به روزرسانی ها تحقیقات پیچیده ای را به دست آورد و به ما در شناسایی بازیگران بد و سیگنال های کلاهبرداری – مانند اطلاعات پرداخت نامشروع – در هنگام تنظیم حساب کمک کرد. این باعث می شود میلیاردها تبلیغات برای توقیف سیاست از نشان دادن به مصرف کننده ، در حالی که اطمینان از کسب و کار مشروعیت می تواند سریعتر تبلیغات را به مشتریان نشان دهد.
ما همچنین دفاعی خود را در برابر کلاهبرداری های در حال تحول ، به ویژه ظهور تبلیغات جعل هویت چهره عمومی AI سازگار کردیم. برای مبارزه با عقب ، ما تیمی از بیش از ۱۰۰ متخصص را برای توسعه اقدامات متقابل ، مانند به روزرسانی سیاست ارائه نادرست خود برای تعلیق تبلیغ کنندگان که این کلاهبرداری ها را به کار می برند ، مونتاژ کردیم. در نتیجه ، ما توانستیم بیش از ۷۰۰۰۰۰ حساب تبلیغ کننده متخلف را به طور دائم به حالت تعلیق درآوریم. این منجر به افت ۹۰ درصدی گزارش های مربوط به این نوع تبلیغات سال گذشته شد.
این فقط بخشی از کار مداوم ما برای ایمن نگه داشتن اکوسیستم تبلیغاتی است. در گزارش ایمنی تبلیغات ۲۰۲۴ ما بیشتر بدانید.