۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵

Google Shopping لباس‌ها را به ابزار آزمایشی مجازی اضافه می‌کند

خرید آنلاین برای به روز رسانی کمد لباس فصلی شما می تواند سرگرم کننده باشد – و چالش برانگیز گفتن اینکه یک سبک جدید چگونه به نظر شما می رسد دشوار است، و خرید چیزی که کار نمی کند می تواند شما را از طریق فرآیند بازگشت سوق دهد، که هم برا...

Google Shopping لباس‌ها را به ابزار آزمایشی مجازی اضافه می‌کند


خرید آنلاین برای به روز رسانی کمد لباس فصلی شما می تواند سرگرم کننده باشد – و چالش برانگیز گفتن اینکه یک سبک جدید چگونه به نظر شما می رسد دشوار است، و خرید چیزی که کار نمی کند می تواند شما را از طریق فرآیند بازگشت سوق دهد، که هم برای خریداران و هم برای خرده فروشان سنگین است. به همین دلیل است که سال گذشته یک ابزار آزمایشی مجازی برای لباس‌های زنانه و مردانه راه‌اندازی کردیم که با استفاده از هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تا تمام جزئیات – تا سایه‌ها، چین و چروک‌ها – یک تکه لباس را ببینید. از آن زمان، ما دریافتیم که آزمایش مجازی هم برای خریداران و هم برای برندها عالی است. خریداران در مقایسه با سایر تصاویر خرید، زمان بیشتری را صرف بازدید و تعامل با این تصاویر می کنند – در واقع، تصاویر آزمایشی مجازی در جستجو ۶۰ درصد بازدیدهای با کیفیت بیشتری دریافت می کنند و به طور متوسط، افراد با استفاده از چهار مدل در هر محصول، لباس را امتحان می کنند. خریداران همچنین پس از مشاهده تصاویر آزمایشی مجازی به احتمال زیاد از سایت یک برند دیدن می کنند. خرید آنلاین برای به روز رسانی کمد لباس فصلی شما می تواند سرگرم کننده باشد – و چالش برانگیز گفتن اینکه یک سبک جدید چگونه به نظر شما می رسد دشوار است، و خرید چیزی که کار نمی کند می تواند شما را از طریق فرآیند بازگشت سوق دهد، که هم برای خریداران و هم برای خرده فروشان سنگین است. به همین دلیل است که سال گذشته یک ابزار آزمایشی مجازی برای لباس‌های زنانه و مردانه راه‌اندازی کردیم که با استفاده از هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تا تمام جزئیات – تا سایه‌ها، چین و چروک‌ها – یک تکه لباس را ببینید. از آن زمان، ما دریافتیم که آزمایش مجازی هم برای خریداران و هم برای برندها عالی است. خریداران در مقایسه با سایر تصاویر خرید، زمان بیشتری را صرف بازدید و تعامل با این تصاویر می کنند – در واقع، تصاویر آزمایشی مجازی در جستجو ۶۰ درصد بازدیدهای با کیفیت بیشتری دریافت می کنند و به طور متوسط، افراد با استفاده از چهار مدل در هر محصول، لباس را امتحان می کنند. همچنین خریداران پس از مشاهده تصاویر آزمایشی مجازی به احتمال زیاد از سایت یک برند دیدن می کنند.

بنابراین امروز، درست پیش از فصل پاییز، ما در حال گسترش آزمایش مجازی به یکی دیگر از لوازم اصلی کمد لباس و یکی از پرجستجوترین دسته‌های پوشاک: لباس‌ها هستیم. اکنون می‌توانید لباس‌ها را روی مدل‌هایی که بیشترین طنین‌اندازی را با شما از صدها برند در سراسر نمودار خرید Google – از جمله SIMKHAI، Boden، Staud، Sandro و Maje – دارند، با چند ضربه تجسم کنید.

چگونه کار می کند

اگر در ایالات متحده هستید، به سادگی لباس‌ها را در «جستجو» جستجو کنید و روی هر سبکی که شامل نشان «امتحان» است کلیک کنید. از آنجا، می توانید ببینید که آن لباس در مجموعه متنوعی از مدل های واقعی، در اندازه های XXS-XXXL چه شکلی است. مدلی را انتخاب کنید که با شما طنین انداز شود تا حس بهتری از ظاهر لباس پیدا کنید. هنگامی که آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کردید، برای خرید آن به سایت خرده فروش کلیک کنید.

مطالب مرتبط