۲۰:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۹

طی چند هفته شهادت ، ما نشنیدیم که چگونه پیشنهادات شدید Doj به نفع مصرف کنندگان – فقط رقبا است.

این چیزی است که ما آموخته ایم: پیشنهادات DOJS از رقابت عظیم در سراسر صنعت چشم پوشی می کند. پرونده DOJ نادیده می گیرد که چگونه رقابت شدید صنعت را متحول کرده است. خدمات با بودجه مانند Chatgpt ، Grok ، Deepseek ، Perplexity و Metaai به سرعت ...

طی چند هفته شهادت ، ما نشنیدیم که چگونه پیشنهادات شدید Doj به نفع مصرف کنندگان – فقط رقبا است.


این چیزی است که ما آموخته ایم:

پیشنهادات DOJS از رقابت عظیم در سراسر صنعت چشم پوشی می کند.

  • پرونده DOJ نادیده می گیرد که چگونه رقابت شدید صنعت را متحول کرده است. خدمات با بودجه مانند Chatgpt ، Grok ، Deepseek ، Perplexity و Metaai به سرعت کاربران و توزیع را به دست می آورند و نوآوری ها را با سرعت زیادی اضافه می کنند. شواهد در محاکمه نشان داد که Openai معتقد است “آنچه را که برای برنده شدن نیاز دارد” دارد.
  • توانایی ما برای ورود به توافق های تبلیغاتی ، این نسل جدید رقابت را حفظ نمی کند. اپل به تازگی تصمیم گرفت تا چتپپ را در Apple Intelligence معرفی کند ، در حالی که موتورولا قبلاً دچار ادغام و کوپیلوت مایکروسافت در دستگاه های جدید RAZR خود شده است.

پیشنهادات وزارت دادگستری باعث می شود مصرف کنندگان با تجربیات بدتر و انتخاب های کمتری داشته باشند.

  • SVP از خدمات Eddy Cue گفت که اپل تصمیم می گیرد Google را به نمایش بگذارد زیرا این “بهترین موتور جستجو” است و با نوآوری های جدید مانند نمای کلی هوش مصنوعی بهبود می یابد. در مقابل ، پیشنهادهای DOJ باعث می شود افراد جستجوگر مورد نظر خود را برای افراد سخت تر کنند.
  • پیشنهادات DOJ همچنین به مرورگرهای گسترده استفاده می شود و مصرف کنندگان را با انتخاب کمتری رها می کند. اریک محلهایم موزیلا گفت: پیشنهادات وزارت دادگستری به رقابت مرورگر آسیب می رساند و “Firefox را از کار خارج می کند.”

اجباری افشای داده ها باعث تهدید حریم خصوصی آمریکایی ها می شود.

  • دکتر کریس کولین ، کارشناس حریم خصوصی ، شهادت داد که پیشنهادات DOJ حتی بیشتر از قانون بازارهای دیجیتال اروپا داده می شود ، تهدید به آشکار کردن اطلاعات و رفتار شخصی افراد و تهدید نقض حریم خصوصی گسترده. انجمن اطلاعات صنعت نرم افزار نوشت: “(من) تقریباً یقین است که به اشتراک گذاری اجباری داده های جستجو ، کاربران و اکوسیستم اینترنتی را در معرض خطرات حریم خصوصی و امنیتی قرار می دهد.”
  • حتی یک شاهد از مایکروسافت – شرکتی که بیشترین پیشنهادات DOJ را به دست می آورد – اعتراف کرد که “نگرانی های مربوط به حریم خصوصی تشکیل نشده است.”

واگذاری de facto نوآوری را در یک مقطع بحرانی حفظ می کند.

  • در حالی که ما در یک لحظه مهم در مسابقه جهانی فناوری هستیم ، ساندر پیچای شهادت داد که پیشنهادات وزارت دادگستری به یک “واگذاری واقعی” از جستجو می پردازد ، و VP جستجوی لیز رید تأیید کرد که آنها “به طور قابل توجهی مانع” می شوند. در حالی که گوگل هر سال میلیارد ها دلار در تحقیق و توسعه – ۴۹ میلیارد دلار در سال گذشته صرف می کند – پیشنهاد DOJ برای مصادره از مزایای این نوآوری ها ، انگیزه های سرمایه گذاری در آینده را کاهش می دهد.
  • دکتر کوین مورفی ، اقتصاددان دانشگاه شیکاگو دریافت که به اشتراک گذاری اجباری داده ها و مالکیت معنوی باعث ایجاد انگیزه برای رقبا برای نوآوری می شود. همانطور که مورفی توضیح داد ، “میانبر برای رسیدن به پایان” معمولاً به شکلی که می خواهید انجام نمی دهد ، و این احتمال بیشتر باعث می شود که رقبا به دنبال کلون کردن گوگل به جای انجام نوآوری متفاوت خود باشند.

واژگون کردن کروم آن را می شکند – و بسیاری از موارد دیگر.

  • پیشنهاد DOJ برای شکستن Chrome – که میلیاردها نفر از مردم به صورت رایگان از آن استفاده می کنند – آن را می شکند و منجر به “سایه کروم فعلی” می شود. وی افزود که مرورگر احتمالاً “ناامن و منسوخ” خواهد شد. وکالت وب باز و طیف گسترده ای از صداها موافقت کردند که این امر بیشتر از خوب آسیب می رساند.
  • جیسون نیه ، استاد دانشگاه کلمبیا شهادت داد که شکستن کروم “بسیار چالش برانگیز” خواهد بود زیرا عمیقاً در زیرساخت های گوگل ادغام شده است. و نتیجه می تواند محصولاتی مانند مرور ایمن ، Chromeos ، پروژه کروم منبع باز و موارد دیگر را تخریب کند.
  • هدر آدکینز ، رئیس امنیت سایبری گوگل هشدار داد که قطع Chrome از زیرساخت های امنیتی گوگل ، میلیاردها نفر را در معرض حملات سایبری قرار می دهد.

پیشنهادات DOJ به رقبا کمک می کند ، نه مصرف کنندگان.

با گذشت چند هفته از شهادت ، ما از یک سری از شرکت های با بودجه خوب که مشتاق دسترسی به فناوری Google هستند ، شنیدیم تا آنها نیازی به نوآوری خود نداشته باشند. آنچه ما نشنیدیم این بود که چگونه پیشنهادات شدید Doj به نفع مصرف کنندگان است – این همان چیزی است که قانون ضد انحصار آمریکایی در مورد آن است.

با ادامه روند حقوقی ، ما همچنان از محصولات مفید و نوآورانه که برای همه کار می کنند ، دفاع خواهیم کرد.

مطالب مرتبط