به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه قرن،شرکت پلاس، شبکه ای از آژانس های خلاق، در مطالعه اخیر در مورد روند سفر و گردشگری، الگوهای متناقضی را در داده ها کشف کرده است. این شرکت یافتههای خود را در گزارش جدیدی با عنوان «مسافرت به شکاف بزرگ: بررسی رفتارهای متضاد مصرفکننده در مسافرت» به اشتراک گذاشت. در زیر نمونههایی از این رفتار متضاد وجود دارد.برای اطلاعات بیشتر با اندیشه قرن همراه باشید.
یافته شماره ۱
سفر گروهی بالا است، همانطور که انفرادی است .مسافرت انفرادی، به ویژه در میان زنان، در حال افزایش است، به طوری که ۷۲ درصد از زنان آمریکای شمالی قصد دارند در سال ۲۰۲۴ به صورت انفرادی فرار کنند. گزارش شرکت پلاس محدودیت های مالی، نگرانی های ایمنی و انگ اجتماعی را از جمله دلایلی است که زنان ممکن است قبلاً این نوع مسافرت را نادیده گرفته باشند. مسافرت رفتن. کسانی که انفرادی ماجراجویی را انتخاب می کنند می گویند که از احساس آزادی ناشی از چنین سفری قدردانی می کنند.
اگرچه ژنرال Z به عنوان “ریسک گریز” در نظر گرفته می شود، درمسافرت پرهیز می کندبر اساس این گزارش، اگرچه نسل Z به عنوان گروهی ریسک گریز در نظر گرفته می شود، اما ۳۶ درصد از نسل Z (و Millennials) مایل به خرید مسکن هستند. برای مثال، آنها ممکن است برای راحتی یک سالن فرودگاه یا فضای پای اضافی در پروازها هزینه کنند.این گزارش میگوید که ژنرال Z نیز رفتار «پرخوری و چریدن» را نشان داده است، به این معنی که آنها ماجراجوییهای کوتاهتری را انتخاب میکنند، اما بیشتر از آنها. علاوه بر این، آنها احتمالاً به جای نشستن برای وعده های غذایی طولانی، در تمام طول روز چرا می گذرانند، و ۴۷ درصد از گروه سفری را برای صرف غذا در یک رستوران خاص برنامه ریزی کرده اند.
یافته شماره ۳
مینی بریک ها ممکن است بالا بروند، امامسافرت های طولانی تر هم هستند
در این گزارش آمده است که مسافران میل خود را برای گریزهای سریع و مسافرتهای طولانی متعادل می کنند. ۵۲ درصد از مردم آمریکای شمالی قصد دارند در سال ۲۰۲۳ «موقعیت های کوچک» داشته باشند، در مقایسه با ۴۵ درصد در سال ۲۰۲۳. عباراتی مانند «میکرو تریپینگ» و «گیگ تریپینگ» برای توصیف گردش های شلیک شده که ممکن است مسافران را به این مکان بیاورد، رایج تر شده اند. مقصدی برای کنسرت یا جشن
مطالب مرتبط
به گفته تامین کنندگان بین المللی چه چیزی به رفتار مسافران شکل می دهدسپس، تعداد مسافرانی که تعطیلات طولانیمدت یا «مسافرت آهسته» را رزرو میکنند نیز افزایش مییابد، به این معنی که مردم سفرهای کمتری انجام میدهند اما مدت بیشتری از خانه دور هستند. این گزارش می گوید که بومرها رهبری این تغییر را بر عهده دارند، زیرا درآمد قابل تصرف و انعطاف بیشتری از نظر مدت زمان سفر دارند. آنها همچنین علاقه فزاینده ای به غوطه وری فرهنگی از خود نشان می دهند که اغلب مستلزم کاوش در یک مقصد طولانی تر است.
یافته شماره ۴
سفرهای مقرون به صرفه تقاضا دارند، اما سفرهای سطح بالا هم همینطوراز نظر هزینه، آونگ بین صرفه جویی و اسراف در نوسان است. طبق این گزارش، مسافرتهای مقرون به صرفه برای بسیاری حاکم است، به طوری که ۷۹ درصد از پاسخ دهندگان آمریکایی و کانادایی گفتند که «به طور کلی تا حد امکان ارزان تر سفر می کنند.» در مقابل، ۳۶ درصد از نسل Z و نسل جوان هزاره می گویند که «به هزینه ها اهمیت نمی دهند». وقتی صحبت از سفر به میان می آید، تا زمانی که آنها تجربیاتی را که بیشتر می خواهند به دست آورند.
پایان/*
اندیشه قرن را در ایتا دنبال کنید
اندیشه قرن را در تلگرام دنبال کنید