۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸

سایت رتبه بندی معلمان my.medu.ir+ لینک مستقیم ورود به جدیدترین سامانه رتبه بندی

سایت رتبه بندی معلمان my.medu.ir+ لینک مستقیم ورود به جدیدترین سامانه رتبه بندی را مورد بررسی قرار دادیم. با ما در اندیشه قرن همراه باشید.

رتبه بندی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه قرن،سایت رتبه بندی معلمان my.medu.ir+ لینک مستقیم ورود جدیدترین سامانه رتبه بندی را مورد بررسی قرار دادیم. با ما در اندیشه قرن همراه باشید.

وضعیت نظام رتبه بندی فرهنگیان؛ رتبه بندی معلمان طرحی است که بر مبنای سند تحول بنیادین نظام آموزشی کشور تدوین شده است. این طرح با هدف ارتقاء سطح زندگی معلمان و تکریم حرفه مقدس معلمی نوشته شده و توجه ویژه ای نیز به بهبود کیفیت آموزشی دارد. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر اندیشه معاصر را دنبال کنید.

طبق اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، اجرای رتبه بندی معلمان برای ۶۳ هزار معلم بازنشسته سال ۱۴۰۰، ۵۱ هزار بازنشسته سال ۱۴۰۱ و ۸۰ هزار بازنشسته سال ۱۴۰۲ حدود ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است و سازمان برنامه و بودجه تعهد داده تا دو ماه آینده کل مبلغ را وصول کند تا قبل از شهریور، رتبه‌بندی معلمان بازنشسته اجرا شود.

در همین ارتباط، محمد وحیدی؛ عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: آموزش و پرورش بابت بازنشستگان سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ حدود ۴۳۰۰ میلیارد تومان به صندوق بازنشستگی کشوری بدهکار بود که این بدهی پرداخت شده است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ به صورت ماهانه، سهم صندوق بازنشستگی برای معلمان شاغل واریز می‌شود و نگرانی بابت بازنشستگی آن‌ها وجود ندارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه بدهی آموزش و پرورش بابت رتبه بندی معلمان بازنشسته به صندوق بازنشستگی کشوری تسویه شده است، گفت: صندوق بازنشستگی کشوری حکم رتبه‌بندی فرهنگیان بازنشسته از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به بعد را با لحاظ رتبه‌بندی صادر می‌کند تا بتوانند از مزایای آن در حقوق خود بهره‌مند شوند./ اندیشه معاصر

پرداخت معوقات رتبه بندی ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰

وحیدی درباره پرداخت معوقات رتبه‌بندی ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰ معلمان شاغل بیان کرد: آموزش و پرورش می‌گوید درخواست را ارائه کرده، اما سازمان برنامه و بودجه این مبلغ را پرداخت نکرده است.

جدول میزان افزایش حقوق فرهنگیان مشمول قانون رتبه‌بندی:

پایه حقوق فرهنگیان مشمول قانون رتبه بندی فرهنگیان برای سال ۱۴۰۲ به شرح زیر افزایش خواهد یافت (مبالغ زیر نهایی نبوده و به محض دریافت ارقام دقیق جدول ویرایش خواهد شد):

جدول افزایش حقوق فرهنگیان مشمول طرح رتبه بندی
رتبه حقوق پایه (بر مبنای ریال) درصد افزایش حقوق (بر مبنای ریال) مبلغ حقوق نهایی
۱ ۷۹,۲۰۰,۰۰۰ ۴۵ ۱۱۴،۸۴۰،۰۰۰
۲ ۷۹,۲۰۰,۰۰۰ ۵۵ ۱۲۲،۷۶۰،۰۰۰
۳ ۷۹,۲۰۰,۰۰۰ ۶۵ ۱۳۰,۶۸۰,۰۰۰
۴ ۷۹,۲۰۰,۰۰۰ ۷۵ ۱۳۸,۶۰۰,۰۰۰
۵ ۷۹,۲۰۰,۰۰۰ ۹۵ ۱۵۴,۴۴۰,۰۰۰
جزئیات قانون رتبه بندی فرهنگیان چیست؟
 قانون رتبه بندی معلمان
ماده ۱- در اجرای جزء (۲) بند «الف» ماده (۶۳) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ و به منظور افزایش کیفی فرآیند تعلیم و تربیت، اعتلای کرامت و منزلت اجتماعی معلمان، استقرار نظام پرداختها براساس تخصص و شایستگی‌ها، عملکرد رقابتی معلمان، مهندسی نیروی انسانی، توسعه مستمر و نظام مند شایستگی‌های عمومی، تخصصی، حرفه ای و تربیتی و کیفیت عملکرد معلمان، تقویت انگیزه و رضایت مندی شغلی و ارتقای تعهد و تقویت هویت حرفه ای معلمان براساس نقشه جامع علمی کشور و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نظام رتبه بندی معلمان مطابق مواد این قانون تعیین و اجراء می شود.
ماده ۲- در این قانون، اصطلاحات زیر در معانی مشروح مربوط به کار می روند: 

  1. معلمان: به افرادی اطلاق می شود که صرفا رسالت خطیر تعلیم و تربیت دانش آموزان را در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی برعهده دارند؛ مانند آموزگار، دبیر، هنرآموز، مربی امور تربیتی، مشاور واحد آموزشی، مراقب سلامت، نیروهای توانبخشی مدارس استثنائی، مدیر و معاون در واحدهای آموزشی و تربیتی
  2. شایستگی: ترکیبی است از دانش، مهارت، نگرش، بینش، خلاقیت، نوآوری و ویژگیهای فردی مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که به فرد معلم این امکان را می دهد تا وظایف مربوط به شغل را به طور موفقیت آمیز انجام دهد.
  3. صلاحیت معلمی: مجموعه ای از شایستگی‌های ناظر بر جنبه های هویت فردی و حرفه ای (اخلاق و تعهد حرفه ای، دانش تخصصی، دانش و مهارتهای تربیتی) که معلم باید در جهت تقویت و ارتقای توانمندیهای ضروری مرتبط با فرآیند تعلیم وتربیت کسب و برای بهبود مستمر آن تلاش نماید و برآیند شایستگی‌های عمومی، تخصصی و حرفه ای است.
    1. (۱-۳) شایستگی عمومی: مجموعه ای از صفات و ویژگیهای شخصیتی فرد، شامل باورها، نگرش‌ها، اعتقادات و رفتار مبتنی بر نظام ارزشی، فرهنگی و اخلاقی جامعه اسلامی و نظام آموزش و پرورش کشور است که زمینه را برای انجام کار متعهدانه آماده می کند و پایبندی فرد را به ارزشهای اسلامی و انقلاب اسلامی، قوانین و مقررات آشکار می سازد. این دسته از شایستگی‌ها در طول خدمت مشمولین مورد بررسی و تایید قرار می گیرد.
    2. (۲-۳) شایستگی تخصصی: مجموعه ای از توانمندیهای مرتبط با تسلط بر فرآیند و برآیند دانش تخصصی (موضوع تدریس)، دانش تربیتی و سایر حوزه‌های دانشی مرتبط با یاددهی – یادگیری، دستاوردها، خلاقیت و نوآوریهای علمی مرتبط، آخرین مدرک تحصیلی و توانایی تفکر علمی و انجام پژوهش در آن حیطه که فرد برای انجام موثر وظایف شغلی خود باید از آنها برخوردار باشد.
    3. (۳-۳) شایستگی حرفه ای: مجموعه ای از توانمندیهای مرتبط با به کارگیری تلفیقی دانش، نگرش و مهارتهای تخصصی و تربیتی و عملکرد رقابتی معلمان در موقعیت آموزشی و تربیتی مبتنی بر نظام آموزشی معیار در جمهوری اسلامی ایران.
  4. تجربه: توانمندیهایی است که افراد مذکور در بند (۱) این ماده در طول سالهای خدمت در حیطه تعلیم و تربیت و مدیریتی مرتبط با معلمی کسب نموده اند.
  5. نظام رتبه بندی معلمان: نظامی مستقل و ویژه معلمان وزارت آموزش و پرورش است، شامل مجموعه ای از اصول، قواعد و فرآیندهایی که به منظور کسب اهداف مندرج در ماده (۱) این قانون مبتنی بر ارزشهای اسلامی در چهارچوب این قانون طراحی و اجراء می شود.
  6. رتبه: سطحی از دانش، تواناییها، مهارتها، تجربیات، شایستگی‌ها و عملکردهای فردی و شغلی معلمان است که بر مبنای نتایج ناشی از فرآیند ارزشیابی تعیین می شود.

تبصره- ارزیابی بند (۱ ـ ۳) این ماده در مورد اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی، بر اساس معیار مندرج در بند «ح» ماده (۴۲) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶/۷/۸ خواهد بود.

ماده ۳- معلمان براساس شایستگی‌های عمومی، تخصصی و حرفه ای و تجربه خود در رتبه های پنجگانه به ترتیب: آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم قرار می گیرند.
ماده ۴- فرآیند رتبه بندی برای کلیه معلمان، در یکی از رتبه های ماده (۳) این قانون و مطابق آیین نامه اجرائی آن حداکثر تا سه ماه پس از ابلاغ قانون، بر مبنای امتیازات ناشی از معیارهای ذیل با رعایت ترتیب اولویت، انجام می شود. 

  1. شایستگی عمومی
  2. شایستگی تخصصی
  3. شایستگی حرفه ای
  4. تجربه

تبصره ـ افراد موضوع لایحه قانونی راجع به استفاده کارکنان کادر اداری وزارت آموزش و پرورش که برای خدمت معلمی استخدام شده اند از طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور و احتساب سوابق تجربی آنان مصوب ۱۳۵۸/۹/۱۷ شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران با اصلاحات بعدی، نیز مشمول این قانون می شوند.

ماده ۵- کسب رتبه های بالاتر مستلزم حداقل پنج سال خدمت در هر یک از رتبه‌ها و کسب سایر شرایط لازم تعیین شده در آیین نامه اجرایی این قانون خواهد بود. 

تبصره ۱- دوره خدمت در هر رتبه برای معلمان شاغل در دوره ابتدائی، مدارس استثنائی، مناطق محروم، مرزی و عشایری به ازای هر سال خدمت تمام وقت در این مناطق سه ماه کاهش می یابد.

تبصره ۲- دوره خدمت در هر رتبه برای نخبگان موضوع سند راهبردی کشور در امور نخبگان مصوب ۱۳۹۱/۷/۱۱ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی صرفا برای یکبار حداقل سه سال می باشد.

تبصره ۳- حداقل سابقه خدمت معلمی برای کسب رتبه های دانشیار معلم و استاد معلم به ترتیب (۱۵) و (۲۱) سال است و ارفاقات مذکور در تبصره‌های (۱) و (۲) این ماده، از این مدت کسر می شود.

ماده ۶- برای رتبه های موضوع این قانون، فوق‌العاده رتبه بندی در احکام کارگزینی معلمان تعیین می شود. فوق‌العاده مذکور برای معلمان با رتبه آموزشیار معلم حداقل چهل و پنج درصد (۴۵ )، مربی معلم حداقل پنجاه و پنج درصد (۵۵ %)، استادیار معلم حداقل شصت و پنج درصد (۶۵ %)، دانشیار معلم حداقل هفتاد و پنج درصد (۷۵ %) و استاد معلم حداقل نود درصد (۹۰ ) مجموع امتیازات حق شغل و حق شاغل و فوق‌العاده شغل می باشد.تبصره ۱- فوق‌العاده رتبه بندی معلمان جزء عوامل مبنای محاسبه حداقل حقوق کارکنان دولت و حداقل دریافتی مقرر در قوانین بودجه سنواتی نیست

تبصره ۲- دولت مکلف است همه امتیازات و درصدهای موضوع فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری را برابر سایر کارکنان دولت، به مشمولان این قانون اختصاص دهد و فوق‌العاده رتبه بندی موضوع این ماده علاوه بر امتیازات و درصدهای مزبور میباشد و مشمول کسور بازنشستگی نیز می گردد

تبصره ۳- فوق‌العاده رتبه بندی موضوع این قانون، از تاریخ ۱۴۰۰/۶/۳۱ اعمال می گردد. معلمان بازنشسته قبل از این تاریخ، مشمول این قانون نمی شوند.

ماده ۷- به منظور اجرای صحیح نظام رتبه بندی، هیاتهای ممیزه مرکزی، استانی، شهرستانی، منطقه ای و ناحیه با ترکیب زیر تشکیل می شود: 

الف- اعضای هیات ممیزه مرکزی:

  1. وزیر آموزش و پرورش (رئیس هیات)
  2. معاون برنامه ریزی و توسعه منابع (نائب رئیس)
  3. رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری (دبیر)
  4. دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش
  5. دو نفر از معاونان وزارت آموزش و پرورش به انتخاب رئیس هیات
  6. مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
  7. دو نفر صاحب نظر موثق و امین به انتخاب وزیر آموزش و پرورش
  8. رئیس دانشگاه فرهنگیان
  9. رئیس مرکز حراست

ب- اعضای هیات ممیزه استانی:

  1. مدیرکل آموزش و پرورش استان (رئیس هیات)
  2. معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع استان (نائب رئیس)
  3. مدیر منابع انسانی و امور اداری (دبیر)
  4. یکی از مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان / منطقه / ناحیه به انتخاب مدیرکل
  5. دو نفر صاحب نظر موثق و امین به انتخاب مدیرکل
  6. معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان و رئیس اداره استثنایی
  7. رئیس اداره حراست
  8. مدیر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
  9. مدیر پردیس دانشگاه فرهنگیان استان

پ- اعضای هیات ممیزه شهرستان / منطقه / ناحیه:

  1. رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان / منطقه / ناحیه (رئیس هیات)
  2. معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی (نائب رئیس)
  3. کارشناس امور اداری و تشکیلات (دبیر)
  4. معاونان آموزش و پرورش شهرستان / منطقه / ناحیه و نماینده اداره استثنایی استان
  5. یک نفر از مدیران واحدهای آموزشی با انتخاب رئیس هیات
  6. دو نفر صاحب نظر موثق و امین با انتخاب رئیس هیات
  7. کارشناس حراست
  8. کارشناس ارزیابی
ماده ۸- معلمانی که امتیازات لازم را برای ارتقاء به یکی از رتبه‌های موضوع این قانون کسب نموده اند، هر سه سال یک بار مجددا مورد ارزیابی قرار می گیرند. چنانچه در ارزیابی مجدد امتیاز لازم را برای حفظ رتبه خود کسب ننمایند، با توجه به امتیازبندی مکتسبه به رتبه‌های پایین تر تنزل می یابند. دو بار تنزل رتبه، موجب خروج از رسته آموزشی و فرهنگی می گردد.
ماده ۹- آیین نامه اجرایی این قانون، حداکثر ظرف یک ماه از تاریخ ابلاغ این قانون، توسط وزارت آموزش و پرورش با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان اداری و استخدامی کشور و دو نفر از اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به انتخاب کمیسیون (به عنوان ناظر) تهیه می شود به تصویب هیات وزیران می رسد. 

قانون فوق مشتمل بر نه ماده و هشت تبصره در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ پانزدهم اسفند ماه یکهزار و چهار صد مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ به تایید شورای نگهبان رسید.

تغییر رتبه بندی معلمان برای این گروه از فرهنگیان

رتبه بندی معلمان که باعث میشود افراد فرهنگیان قسمت بندی شوند به افراد کمک میکند تا مقطع تحصیلی و حقوق و… خود را مشاهده کنند. رتبه بندی معلمان با هدف ارتقاء سطح زندگی معلمان و تکریم حرفه مقدس معلمی نوشته شده و توجه ویژه‌ای نیز به بهبود کیفیت آموزشی دارد.

حسین حق‌وردی با تأکید بر دفاع از مطالبات فرهنگیان و معلمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کمیسیون آموزش یکی از موفق‌ترین کمیسیون‌های مجلس یازدهم انتخاب شد.

وی با بیان اینکه اکثریت مشکلات و مسائل فرهنگیان با حضور مسئولان آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش مجلس یازدهم برگزار شد، افزود: تشکیل سازمان تعلیم و تربیت کودک یکی از کار‌های خوب کمیسیون آموزش و مجلس شورای اسلامی بود که به تصویب رسید.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح اصلاح شیوه جذب در آموزش و پرورش به‌زودی در صحن علنی مجلس به رأی گذاشته خواهد شد و بحث تبدیل وضعیت شغلی فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود.

حق‌وردی با اشاره به قانون رتبه‌بندی فرهنگیان بیان کرد: با توجه به اینکه اجرای رتبه‌بندی به مدت یک دهه جزو مطالبات معلمان بود لایحه رتبه‌بندی از سوی دولت‌های گذشته به مجلس ارائه نمی‌شد.

وی با بیان اینکه در دولت دوازدهم لایحه رتبه‌بندی معلمان با ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار به مجلس و کمیسیون آموزش ارائه شد، گفت: کمیسیون آموزش رتبه‌بندی فرهنگیان را با ۶۰ هزار میلیارد تومان تصویب و اعتبار آن را افزایش داد.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در پایان خاطرنشان کرد: نواقص قانون رتبه‌بندی معلمان در مجلس دوازدهم رفع خواهد شد و نگرانی و مطالبات فرهنگیان مرتفع می‌شود.

علی فرهادی در آیین گرامیداشت مقام معلم در زنجان به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: این سند نسخه شفا بخش آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه طی ماه‌های گذشته اتفاق‌های خوبی در راستای حل مسایل و مشکلات استان‌ها رقم خورده است، اظهار کرد: از شهریور ماه سال گذشته تاکنون علاوه بر حقوق، بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد ریال به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده و این نشان دهنده توجه دولت سیزدهم به دستگاه تعلیم و تربیت است. فرهادی به اجرای طرح رتبه بندی معلمان اشاره کرد و افزود: دولت سیزدهم بیش از ۹۰۰ هزار معلم را رتبه بندی کرد و جامعه فرهنگیان از مزایای آن برخوردار شدند. وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که معلم کارمند نیست، گفت: معلمان هر ساله نه یک پروژه جدید بلکه به تعداد دانش آموزان سر کلاس پروژه جدید دارند و باید به تعداد این پروژه‌ها فرایند‌ها و طرح‌های جدید را طراحی کنند. معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: معلم در مدرسه زندگی همه جانبه را به دانش آموزان می‌آموزد و فرآیند آموزش و آموختن منحصر به دانش نیست.

علی فرهادی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت مقام معلم در زنجان به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: این سند نسخه شفا بخش آموزش و پرورش است.

فرهادی به اجرای طرح رتبه بندی معلمان اشاره کرد و افزود: دولت سیزدهم بیش از ۹۰۰ هزار معلم را رتبه بندی کرد و جامعه فرهنگیان از مزایای آن برخوردار شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که معلم کارمند نیست، گفت: معلمان هر ساله نه یک پروژه جدید بلکه به تعداد دانش آموزان سر کلاس پروژه جدید دارند و باید به تعداد این پروژه‌ها فرایند‌ها و طرح‌های جدید را طراحی کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: معلم در مدرسه زندگی همه جانبه را به دانش آموزان می‌آموزد و فرآیند آموزش و آموختن منحصر به دانش نیست.

به گفته معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش، همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته طی یک دوره سه‌ساله انجام می‌شود.

یکی از دغدغه‌های مهم این روز‌های معلمان و فرهنگیان بازنشسته، موضوع همسان سازی حقوق آنهاست. این موضوع که مدت‌هاست به محل بحث بین معلمان و وزارت آموزش و پرورش تبدیل شده، همچنان به نتیجه قطعی نرسیده و کشمکش‌ها بر سر آن ادامه دارد.

در جدیدترین اظهارنظر در مورد همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته و معلمان، معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرده این موضوع در برنامه هفتم توسعه بررسی شده است. قاسم احمدی در واکنش به انتقاد یکی از بازنشستگان فرهنگی در مورد وضعیت همسان سازی حقوق گفت: «در برنامه هفتم توسعه همسان سازی حقوق فرهنگیان و بازنشستگان باید طی یک دوره سه‌ساله انجام شود؛ در سال اول ۴۰ درصد، در سال دوم ۳۰ درصد و به همین شکل در سال سوم.»

ورود سریع به سایت رتبه بندی معلمان my.medu.ir

ورود به آدرس جدید سامانه رتبه بندی معلمان در سال ۱۴۰۳ rtb.medu.ir است. این نشانی آدرس تنها درگاه رسمی سایت رتبه بندی معلمان و فرهنگیان آموزش و پرورش می باشد. در این مقاله لینک ورود به سامانه جدید رتبه بندی معلمان و نومعلمان و راهنمای نحوه بارگذاری مدارک را در اختیار معلمان کل مدارس کشور قرار داده ایم.

my.medu.ir

با پیشرفت علم و تکنولوژی، بسیاری از ارگان ها به منظور تسریع ارائه خدمات و امکانات متنوع به کاربران خود، اقدام به راه اندازی سامانه های متنوعی نموده اند که آموزش و پرورش نیز از این قائده مستثنی نبوده است و در سال های اخیر، سایت های مختلفی را برای دسترسی کاربران به امکانات ارائه نموده است. اما در سال گذشته آموزش و پرورش به منظور ارائه تمامی امکانات خود به کاربران، اقدام به راه اندازی سایت مای مدیو پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir نمود.

فرهنگیان، اولیا، دانش آموزان و دیگر کاربرانی که نیازمند استفاده از خدمات مرتبط با آموزش و پرورش هستند، می توانند با ورود به سامانه مای مدیو به آدرس سایت my.medu.ir، به تمامی سایت های مورد نیاز خود و سازمان های تابعه آموزش و پرورش دسترسی داشته باشند. کاربران می بایست توجه داشته باشند که نحوه ورود به سایت مای مدیو و همچنین گزینه ها و امکانات ارائه شده در آن با توجه به نقش افراد متفاوت می باشد که در ادامه به بررسی آن ها پرداخته شده است.

مای مدیو my.medu.ir فرهنگیان

۱سامانه فیش حقوقی فرهنگیان سایت مای مدیو my.medu.ir

۲حکم کارگزینی فرهنگیان سایت مای مدیو my.medu.ir

مای مدیو my.medu.ir دانش آموزی

۱دریافت کارنامه سایت مای مدیو my.medu.ir

۲هدایت تحصیلی دانش آموزان سایت مای مدیو my.medu.ir

۳بخش نورینو دانش آموزی سایت مای مدیو my.medu.ir

۴ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی سایت مای مدیو my.medu.ir

۵مخزن محتوای آموزشی و آزمایشگاه مجازی سایت مای مدیو my.medu.ir

۶نظرسنجی معلمان سایت مای مدیو my.medu.ir

۷طرح ملی ایده ایران شهریاران از سایت مای مدیو my medu.ir

مای مدیو my.medu.ir والدین و سایر افراد

۱سنجش بدو ورود مای مدیو my medu.ir

۲دریافت سوابق تحصیلی از سایت مای مدیو my.medu.ir

۳درگاه دولت سایت مای مدیو my.medu.ir

پایان/*

اندیشه قرن را در ایتا دنبال کنید

اندیشه قرن را در تلگرام دنبال کنید

مطالب مرتبط