استخدام مدیر اداری و منابع انسانی با بیمه تکمیلی در خوشگوار در قزوین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه قرن؛خوشگوار جهت تکمیل کادر خود در استان قزوین از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

مدیر اداری و منابع انسانی

استان
قزوین
جنسیت
آقا، خانم
سابقه کار
دارای سابقه کار
نوع همکاری
تمام وقت

شرح وظایف

  • مدیریت و نظارت بر کارکنان بخش اداری و منابع انسانی
  • انجام امور پرسنلی (تامین نیرو و استخدام، امور داخلی شرکت، ترفیع، جابجایی، پاداش، تنبیه و مرخصی، ارزیابی عملکرد، امور بیمه، وام و بازنشستگی و …)
  • اجرای قوانین اداری، استخدامی، پشتیبانی و توسعه منابع انسانی
  • اطمینان از رعایت استانداردهای ایمنی و سلامت در محیط کار
  • تهیه، تنظیم و اجرای آیین نامه ها و بخش نامه های اداری براساس ضوابط و مصوبات شرکت
  • برنامه ریزی و نظارت برعملکرد قراردادها
  • انجام امور استخدامی مربوطه و تنظیم شرح وظایف کارکنان واحدها
  • ارائه راهکارهای لازم در امر بهبود روش ها، تحول اداری و توسعه منابع انسانی
  • صدور احکام کارگزینی مطابق با قوانین و مقررات استخدامی، تعیین حقوق و دستمزد و تنظیم ماموریت های داخلی و خارجی کارکنان
  • انجام کلیه امور رفاهی کارکنان و خدمات مرتبط با بیمه
  • کنترل گزارش حضور و غیاب کارکنان
  • اطلاع رسانی اطلاعیه های مورد نیاز پرسنل
  • تدوین آیین نامه ها و دستورالعمل های مرتبط با فعالیت شرکت
  • شرکت در جلسات کارکنان اداری
  • توسعه استراتژی های واحدمنابع انسانی با سایر مدیران

شایستگی ها

  • دارای حداقل ۵ سال سابقه کار مدیریتی
  • دارای مهارت های تصمیم گیری، ارتباط موثر، مدیریت بر تعارضات، تیم سازی، تفکر خلاق، همدلی
  • توانایی انجام سفرها و ماموریت های کاری
  • دارای سابقه کار در مجموعه بالاتر از ۵۰۰ نفر نیروی انسانی
  • تسلط به کامپیوتر و مجموعه آفیس
  • ترجیحا آشنا به نرم افزار چارگون و راهکاران

تسهیلات و مزایا

بیمه تکمیلی پاداش ناهار بن خرید هدایای مناسبتی

سایر مزایا

  • بسته ها و هدایای مناسبتی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا